Amb un estil propi, quan El Yiyo puja a un tablao no deixa indiferent a ningú. Alguns han arribat a comparar-lo amb el bailaor Joaquín i inclús han afirmat que serà el seu successor en l’escena flamenca d’Espanya i del món. Si serà cert o no, axò ho dirà el temps.
El que és clar és que tenir-lo a Los Tarantos Flamenco és una oportunitat de viure la força del flamenc de primera mà i gaudir d’un cuadro compost per María José González al baile, Miguel ‘de la Tolea’ i Joaquín ‘el Duende’ al cante, Eugenio Santiago a la guitarra i Paco ‘de Mode’ a la percussió.
Del 18 al 24 de novembre ‘El Yiyo y Compañía’ estarà cada dia de la setmana al tablao de la Plaça Reial Los Tarantos, el més antic de Barcelona.